Verstoorde dienstverlening op maandag 6 december

Op maandag 6 december 2021 is de dienstverlening aan de loketten van het Administratief centrum en de verbindingsbureaus verstoord door syndicale acties. Het verbindingsbureau van Neder-Over-Heembeek is gesloten. U kan altijd uw documenten online aanvragen of een afspraak maken. Er worden ook storingen verwacht op het bus-, tram- en metronet van de MIVB.

 

PRAKTISCHE INFO

Stedenbouwkundige vergunning (attest)

Toegankelijk na voorafgaande afspraak (maatregelen coronavirus)

Administratief Centrum van de Stad Brussel

Anspachlaan 6

1000
 
Brussel

10de verdieping - kantoor 10-00

02 279 29 29



Open voor publiek: 
na voorafgaande afspraak via het nummer 02 279 29 29

Telefonisch onthaal: 
van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u

Sluitingsperiodes: 
feestdagen, 14 mei, 22 juli, 13 augustus, 2 november, 24 december, 31 december 2021