Verstoorde dienstverlening op maandag 6 december

Op maandag 6 december 2021 is de dienstverlening aan de loketten van het Administratief centrum en de verbindingsbureaus verstoord door syndicale acties. Het verbindingsbureau van Neder-Over-Heembeek is gesloten. U kan altijd uw documenten online aanvragen of een afspraak maken. Er worden ook storingen verwacht op het bus-, tram- en metronet van de MIVB.

 

PRAKTISCHE INFO

Stedenbouw - Openbare onderzoeken

Tijdelijk gesloten (maatregelen coronavirus)

Administratief centrum

Anspachlaan 6

1000
 
Brussel

10de verdieping - kantoor 10-00

02 279 29 29


Open voor publiek: 
Tijdens de hele duur van het openbaar onderzoek kan het volledig dossier van de aanvraag geraadpleegd worden: van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u (enkel op afspraak via 02 279 29 29). Technische uitleg over het dossier kan bekomen worden op dezelfde tijdstippen, maar uitsluitend op afspraak: 02 279 29 29.

Telefonisch onthaal: 
van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u

Sluitingsperiodes: 
feestdagen, 14 mei, 22 juli, 13 augustus, 2 november, 24 december, 31 december 2021