attention!

Sluiting van de loketten op vrijdag 9 december 2022

Door de verhuis van de diensten van de Stad Brussel sluiten de loketten van het voormalige Administratief Centrum (Anspachlaan 6 - 1000 Brussel) al op vrijdag 9 december 2022. U kunt uw documenten ook altijd online en op het burgerportaal Externe site MyBXL aanvragen, of een afspraak maken. Door de verhuis kan de wachttijd voor een telefonisch antwoord ook tijdelijk langer zijn.

 

Dienst Burgerlijke Stand

PRAKTISCHE INFO

Erkenningen - Administratief centrum

Administratief centrum

Anspachlaan 6

1000
 
Brussel

1ste verdieping

02 279 34 30




Open voor publiek: 
enkel op afspraak: van maandag tot donderdag van 8u30 tot 12u30, vrijdag van 8u30 tot 12u. Afspraken worden alleen per e-mail of per telefoon gemaakt.

Telefonisch onthaal: 
van maandag tot en met vrijdag van 9u tot 12u30 en van 14u30 tot 16u

Sluitingsperiodes: 
feestdagen, 20 mei, 27 mei, 22 juli, 2 november, 15 november, 9 december, 30 december 2022

Extra informatie: 

U kan alle andere vragen over de geboorteaangifte, erkenningen, verandering van naam of correctie van akten stellen per telefoon of e-mail.