Openbaarheid van bestuur
De Stad Brussel publiceert in deze rubriek de documenten die burgers opvragen op basis van de wet van 12 november 1997 betreffende de openbaarheid van bestuur in de provincies en gemeenten.
- Administratief & geldelijk personeelsstatuut (PDF, 997.47 KB) (toepassing vanaf 1 januari 2017)
- Verzoeken om toegang tot kiezerslijsten (PDF, 2.54 MB) (in het Nederlands en Frans)
- Antwoorden op de verzoeken (PDF, 228.49 KB) (in het Frans)
- Bericht van ontvangst (PDF, 75.13 KB) (in het Frans)
- Lijst met gebouwen van het privédomein (PDF, 70.36 KB) (in het Frans)
- Lijst met gebouwen van het openbaar domein (PDF, 125.76 KB) (in het Frans)
- Beslissingen van het College die de invordering van sommmige vergoedingen toevertrouwen aan het gerechtsdeurwaardersbureau Leroy & Partners (19 april 2007, 25 augustus 2011 en 31 mei 2007) (PDF, 33.54 KB) (in het Frans en het Nederlands)
- Jaarverslag opgesteld in toepassing van artikel 7 van de Ordonnantie van 12 januari 2006 betreffende de transparantie van de bezoldigingen en voordelen van de Brusselse openbare mandatarissen zoals gewijzigd door artikel 11 van de gezamenlijke Ordonnantie van 14 december 2017 (B.S. 24/01/2018) - Dienstjaar 2017 (PDF, 1.74 MB) (in het Frans en het Nederlands)
Studiereizen en colloquia in het buitenland met een uitgave ten laste van de Stad waaraan leden van het College van Burgemeester en Schepenen hebben deelgenomen in het kader van de uitoefening van hun functies:
- Lijst met reizen 2017 (PDF, 205.72 KB) (in het Frans en Nederlands)
- Lijst met reizen 2016 (PDF, 210.11 KB) (in het Frans en Nederlands)
- Lijst met reizen 2015 (PDF, 198.02 KB) (in het Frans en Nederlands)
- Lijst met reizen 2014 (PDF, 155.33 KB) (in het Frans en Nederlands)
- Lijst met reizen 2013 (PDF, 168.62 KB) (in het Frans en Nederlands)
- Lijst met reizen 2012 (PDF, 148.75 KB) (in het Frans en Nederlands)
Meer info over de structuren van de Stad Brussel: